- KONFIGURACJA I OPTYMALIZACJA
Duża część reklamodawców popełnia błąd już na samym początku, zapominając o tym jak ważna jest prawidłowa konfiguracja konta reklamowego. Piksele analizujące ruch, zdarzenia, atrybucja. Tym wszystkim zajmiemy się na początku kursu.
- GRUPY DOCELOWE
Twoja reklama będzie tak skuteczna, jak wartościowa będzie Twoja grupa docelowa. Razem z kursem stworzysz nie tylko podstawowe grupy, ale także niestandardowe, automatyczne grupy LAL, wykluczenia i wiele innych.
- CELE REKLAMOWE
Nie każdy cel reklamowy jest dla Ciebie. Nie każda fukcja, która ma niby pomóc w kampanii jest tą, którą powinieneś/aś zastosować. W modułach przejdziemy przez cały proces tworzenia kampanii z różnymi celami, krok po kroku, dzięki czemu dowiesz się, z czego korzystać a z czego nie.
- TWORZENIE KREACJI
Wszystkie ustawienia, optymalizacje, targetowanie to rzeczy, którzych klient nie widzi. To co widzi to kreacje reklamowe. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne kreacje reklam, nie tylko wideo ale także w formie grafik - TAK! Na TikToku można także reklamować się za pomocą grafik.